onsdag 31 december 2008

Prison break!

På något mystiskt sätt har jag lyckats undvika serien Prison Break jätte länge trots att alla tjatat på mig och sagt att jag bara måste se den. Mitt svarar har varit att nä, den verkar tråkig och seg, rymma från ett fängelse pff. De har självklart förklarat för mig att det är inte alls bara vad serien gått ut på men jag har inte lyssnat. Föräns för 3 dagar sen då jag bestämde mig för att kolla på ett avsnitt och se om det var något att hänga i julgranen, och visst fan var det det! Prison break är en underbar serie och nu när jag börjat titta kan jag inte sluta. Så till alla er som sitter där och tvivlar på om ni ska chansa på en serie, chansa! Chansen är enligt mig större att den är grym än att den är dålig.

Jag är föressten i mitten på säsong 1 så ni inte spoilar något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar